Katalog St-Majewski 2021.pdf

Szanowni Klienci, oto przed Wami kolejna edycja katalogu naszej firmy z bogatą i różnorodną ofertą kolorowych akcesoriów szkolnych. Obok zeszytów z niezwykle atrakcyjną szatą graficzną, najmodniejszych licencji czy designerskich modeli plecaków, odnajdziecie tu Państwo szeroką gamę produktów plastycznych oraz niebanalne propozycje prezentowe. Jednak, działaniafirmyzaplanowanena rok2021pragniemy skoncentrowaćgłówniewokół intensywnej promocji naszej wiodącej marki Bambino. W odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów, postanowiliśmy wyjść naprzeciw rynkowym oczekiwaniom. Z tego też powodu, zmieniliśmy zarówno szatę graficzną, jak i opakowania produktów Bambino, a także zmodyfikowaliśmy naszą dotychczasową filozofię produkcji oraz formułę komunikacji marketingowej - w myśl zasady: „Dobry produkt, to za mało!”, która przyświeca nam jako motto naszej działalności. Opakowanie - to bezpośrednie i najbardziej namacalne narzędzie komunikacji pomiędzy potencjalnym nabywcą a produktem i marką. Zgodnie z badaniami, jest to „pięciosekundowa reklama produktu”, na podstawie której, klient kształtuje swoje wyobrażenie o wyrobie. Ponieważ kolorystyka opakowańma znaczący wpływ na decyzje zakupowe, nieprzypadkowo, w nowej odsłonie szaty graficznej produktów Bambino dominują barwy radości i pozytywnej energii. Przenikają się te spośród kolorów natury, które niosą skojarzenie z bezpieczeństwem, optymizmem i zaufaniem. Nasza firma, jako lider branży, zdecydowała również o podjęciu działań skoncentrowanychwokół szeroko pojętej ochrony środowiska. Troska o naturę i otaczający świat, która jest priorytetem XXI wieku, stawia przed nami szereg wyzwań. By im sprostać, opracowaliśmy perspektywiczny i wielopłaszczyznowy plan działań na przyszłość. Po pierwsze, położymy szczególny nacisk na zastosowanie proekologicznych rozwiązań w procesie produkcji wyrobów Bambino i ich opakowań. Dla przykładu, zastąpienie opakowań PVC w kredkach Bambino opakowaniami kartonowymi pozwoli nam zmniejszyć średnie roczne zużycie plastiku o ponad 25 ton! Dodatkowo, już dziś do produkcji wyrobów w naszych fabrykach wykorzystujemy energię pochodzącą z instalacji fotowoltaicznych, a drewno wykorzystywane do produkcji kredek Bambino pozyskujemy wyłącznie z polskich lasów, gdzie w miejsce jednego wyciętego na nasze potrzeby drzewa, sadzonych jest pięć nowych. Po drugie, we współpracy z ekspertami z różnych dziedzin nauki, będziemy kontynuowali misję edukowania dzieci w zakresie ekologii. Dołożymy starań, aby popularyzować wiedzę ekologiczną i postawy prośrodowiskowe zarówno wśród dzieci, jak i ich rodziców, opiekunów oraz nauczycieli. Dodatkowo, z myślą o fanach produktów marki Bambino stworzyliśmy nową formułę komunikacji marketingowej w punktach sprzedaży oraz w Internecie. Proponujemy liczne konkursy konsumenckie, dostęp do bezpłatnych materiałów edukacyjnych dla rodziców i nauczycieli oraz wiele innych pomysłów, do korzystania z których zachęcam wszystkich zainteresowanych. Stawiamy pierwszy krok w kierunku realizacji nowatorskiego, długotrwałego i pełnego wyzwań projektu, który zrodził się z głębokiego przekonania, że każdy z nasmoże zrobić coś dla ratowania Ziemi. Przed nami jeszcze wiele do wdrożenia. Jednak już dziś wiemy, że wszelkie, choćby niewielkie, proekologiczne działania mają sens, ponieważ w grę wchodzi dobro nas samych i przyszłych pokoleń. Michał Skolimowski Prezes Zarządu

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5